Właściwie wszystkie media w XXI wieku muszą korzystać z możliwości jakie daje internet. Każda stacja telewizyjna, każda gazeta, a nawet każda radiostacja posiada swoją stronę internetową za pomocą której komunikuje się ze swoimi odbiorcami. Dlaczego jeśli firmy nie ma w internecie, to nie istnieje w masowej świadomości? W dużej mierze chodzi o fakt, że współczesny odbiorca mediów wymaga multimedialnego przekazu. Nie zadowalamy się informacjami z gazet, które nie są okraszone zdjęciami. Jednak i taki komunikat to za mało, gdyż najlepszym rozwiązaniem byłoby dołączenie do prasowej notki filmu. Jako że, w przypadku tradycyjnej gazet jest to niemożliwe, wydawcy muszą posiłkować się internetem, który daje nieograniczone możliwości jeśli chodzi o kreowanie, edycję i udostępnianie multimediów. Podobnie rozgłośnie radiowe, których specyfiką jest komunikacja wyłącznie w formie – audio. Dla odbiorcy taki przekaz to za mało, dlatego też właściciele radiostacji musieli niejako wyjść naprzeciw oczekiwań i założyć strony internetowe, aby oprócz przekazu audio, możliwe było także poczytanie na temat danego newsa, oraz obejrzenie video. Internet łączy media, dlatego też nazywany jest hipermedium. Dziś żadne medium, ani prasa, ani radio, ani też telewizja nie mogłoby się obejść bez możliwości jakie dają strony internetowe.
Wszechogarniające internetowe multimedia

