Mówi się, że media kreują postawy i opinie. Trudno się z tym nie zgodzić. Każdego dnia różnorakie nośniki zasypują nas ogromną ilością informacji. Codziennie słuchamy newsów w radio, w telewizji, przeglądamy portale internetowe z aktualnościami, a niektórzy dodatkowo zapoznają się z artykułami prasowymi. W XXI wieku jednak pierwsze skrzypce odgrywają takie silne multimedia jak internet i telewizja. Radio i prasa choć wciąż mają swoich odbiorców, siłą rzeczy nie mają takiej mocy jak dwa pierwsze multimedia. Przed odbiorcą mediów trudne zadanie, a mianowicie – rozważne selekcjonowanie informacji. Media grają w dużej mierze na emocjach, chętnie dzielą się zdjęciami gwiazd, czy też filmami z różnorakich wydarzeń w show biznesie podczas których można przyłapać gwiazdorów na różnorakich wpadkach towarzyskich. Często takie informacje stanowią główną treść internetowych serwisów. Trzeba przyznać, że telewizja bardziej przesiewa dane, które trafiają do odbiorcy. W codziennych programach informacyjnych więcej słyszymy na temat gospodarki, polityki, czy też kultury i sportów niż na temat plotek z show biznesu. Można powiedzieć, że internet z telewizją świetnie się pod tym względem uzupełniają. Pierwsze medium stawia na spontaniczne, często niesprawdzone newsy, drugie natomiast stara się dobrać materiał bardziej obiektywnie, nim zostanie puszczony na wizji.
W sidłach medialnych informacji

