Młodzi ludzie jeszcze kilka lat temu nie stanowili zbyt wartościowej grupy odbiorców dla poszczególnych firm. Mało kto upatrywał w schlebianiu bardzo skrajnym i ostrym poglądom młodzieży możliwość zbudowania swojej pozycji na rynku. Przeważnie działo się zupełnie inaczej – to dorośli traktowani byli jako ci, którzy mogą bezpośrednio przyczynić się do zwiększenia sprzedaży. Dzisiaj sytuacja ta odeszła w niepamięć a coraz więcej firm stara się zbudować wokół siebie atmosferę młodzieżowej firmy, przyszłościowej marki. Aby to uzyskać, niezbędne jest tworzenie wizerunku w oparciu o młodzieżowy przekaz i język. Niesamowicie ważne jest jednak w dobie Internetu również posiadanie odpowiedniej nowoczesnej strony internetowej. Młodzi ludzie doskonale orientują się w tym, czy dana strona jest przygotowana profesjonalnie czy po łebkach i zupełnie naturalnym jest przeświadczenie, że przedsiębiorstwo, które nie wydało żadnych pieniędzy na udoskonalenie własnej witryny www niechętnie będzie to robiła także w przypadku swoich produktów. Młodzi ludzie oczekują więc nie tylko strony nowoczesnej pod kątem możliwości robienia zamówień online czy dokonywania płatności różnymi metodami. Oczekują od niej natomiast przede wszystkim doskonałego wyglądu, świetnie zaplanowanej mapy witryny oraz głównie najdokładniejszych i rzetelnych informacji, danych technicznych czy źródeł pomocy.
Tworzenie wizerunku dla młodych
październik 26th, 2013 admin