Stworzenie firmy nie jest dzisiaj tak bardzo skomplikowane. W zasadzie każdy człowiek z jakimś pomysłem na biznes może go z powodzeniem wprowadzić w życie. Wystarczy dobry biznesplan i gotowość do szukania kapitału. A ponieważ o ten jest coraz łatwiej, stworzenie własnego przedsiębiorstwa jest w zasięgu każdej ręki. Ale samo posiadanie firmy nie gwarantuje odpowiednich jej wyników. Dlatego tak ważne jest nie tyle tworzenie samej marki, co jej późniejsze pielęgnowanie oraz dbanie o wzrost jej wartości. Na sklepowych półkach istnieje wiele znanych marek rywalizujących dokładnie takimi samymi towarami, a jednak niektóre kojarzą się ludziom w określony sposób, gdy inne nie budzą żadnych emocji. Dzisiaj początkujące firmy mają jednak narzędzie do promowania własnej marki – Internet. Dzięki portalom internetowym mogą dotrzeć tam, gdzie dotychczas bardzo ciężko było dotrzeć. A zaznaczenie swojej obecności w sieci jest dziś jeszcze prostsze dzięki globalnej komunikacji, poleceniom od znajomych, dzięki portalom społecznościowym. Stworzenie i zbudowanie dobrej witryny www jest zatem kluczem do odniesienie sukcesu szczególnie w czasie, gdy użytkownicy sieci bardzo szybko rozpoznają dobrą i jakościowo odpowiednią witrynę i uważają, że jakość witryny mówi wiele o samej firmie i jej produktach.
Tworzenie marki rozpoznawalnej

