Panuje powszechne przekonanie, że najbardziej opiniotwórczym medium wciąż jest telewizja. Czy wobec ekspansji internetu nadal telewizja ma taką moc jak przed laty? Chyba tak, gdyż nadal z tego medium korzysta najwięcej osób. Telewizja ma dłuższą tradycję niż internet, przez co informacje podawane w różnorakich programach z newsami cieszą się większym zaufaniem odbiorców, niż informacje prezentowane przez serwisy internetowe. W telewizji mamy kontakt z żywym człowiekiem po drugiej stronie ekranu, dzięki czemu relacja jaka łączy odbiorcę z danym programem telewizyjnym jest silniejsza, niż relacja między internautom a konkretnym portalem. Telewizja jest bardziej skondensowana. Główne, najchętniej oglądane kanały telewizyjne w swoim codziennym bloku prezentują zarówno programy z newsami, programy kulturalne, sportowe, gospodarcze, rozrywkowe, jak też filmy i seriale. W jednym miejscu otrzymujemy zatem wszystkie potrzebne treści. Nie musimy przeglądać kilku portali, aby zdobyć potrzebne informacje. W przypadku telewizji wszystko mamy podane niejako na tacy, w jednym miejscu. Telewizja nadal kreuje gwiazdy, nadal kreuje opinie, trendy i modę. Być może w przyszłości zacznie tracić na rzecz internetu, ale póki co medium nadal świetnie się trzyma w obliczu takiej konkurencji. Żadne inne narzędzie nie gwarantuje tak skutecznej promocji jak właśnie TV.
Telewizja i jej zalety

