Żyjemy w kulturze obrazkowej, w której reklama odbywa się głównie dzięki spotom promocyjnym w formie video. Największe agencje reklamowe korzystają z różnego typu multimediów, łącząc wiele form przekazu. Kampanie korzystające z rozbudowanych galerii zdjęć, filmów w postaci relacji z imprez, czy też zapowiedzi cieszą się największą popularnością wśród odbiorców. Komunikacja za pomocą multimediów ma szansę trafić do największego grona odbiorców. Odbiór tak podanych informacji nie wymaga większej energii, ani też nie kosztuje wiele czasu. Trudniej przebrnąć przez rozbudowany folder reklamowy z ograniczoną ilością zdjęć, niż przez dwuminutowy film reklamowy. Mimo że, podczas krótkiej filmowej etiudy nie zaprezentujemy tylu danych, niż w folderze, który będzie bogato zaopatrzony w treść, moc reklamowa tego pierwszego medium będzie o wiele wyższa. Dlatego też, współcześnie specjaliści od reklamy chętnie korzystają z usług profesjonalnych reżyserów, scenarzystów, czy też aktorów, aby realizować sporty promocyjne na najwyższym poziomie. Efektywność takiego medium w pozyskiwaniu nowych klientów jest ogromna. Dzisiaj już każdy serwis firmowy posiada zakładkę – multimedia. W niej znajdziemy zarówno rozbudowane galerie zdjęć, jak też galerie filmów, albo samych plików audio. Internauci chętnie odwiedzają tak zbudowane serwisy.
Reklamowa moc mediów

