Dla prawdziwie przyszłościowo myślących dyrektorów współczesnych firm zupełnie naturalne jest myślenie do przodu, strategiczne planowanie i dobieranie idealnych środków – wszak na tym polega praca prezesa czy kierownika konkretnego działu. Ocena aktualnych słabych stron firmy jest więc tutaj bardzo ważna – można w ten sposób uniknąć wydawania pieniędzy na coś zupełnie zbędnego. Łatwo podejmuje się w nowoczesnych firmach decyzję o zainwestowaniu w poważną kampanię marketingową, ale może się to okazać ruchem niepotrzebnym, gdy rozpoznanie marki i jej pozycja będzie i tak duża. Lepszym rozwiązaniem niejednokrotnie jest przede wszystkim innowacyjne rozwijanie własnego przedsiębiorstwa, inwestowanie w nieodkryte dotąd pola działania. Dlatego tak ważne jest przeprowadzenie odpowiedniej analizy, która podpowie, czy firma nie powinna bardziej skupić się na swojej widoczności w sieci. Dzisiaj Internet w stopniu coraz poważniejszym decyduje o powodzeniu projektów i całych firm, dlatego ignorowanie tych użytkowników sieciowych, którzy szukają informacji o produkcie lub usłudze na stronie oferenta, jest strzałem samobójczym. W przypadku takich firm najlepiej wydane pieniądze to takie, które przeniosłyby je na wyższy poziom w kwestii internetowego marketingu i stworzyłyby idealnie zaprojektowaną, przykuwającą oko użytkownika stronę www.
Nowoczesne firmy w sieci

