Multimedia w pracy

Od jakiegoś czasu coraz częstszym hasłem wywoławczym spotykanym w wielu profesjach jest „prezentacja multimedialna”. Przygotowując się do spotkania z klientem, tworzymy prezentację, by przy jej pomocy jak najlepiej i jak najdokładniej przedstawić oferowany przez nas produkt czy proponowaną usługę. Jeśli mamy poprowadzić szkolenie, przygotowania do niego rozpoczynamy również od stworzenia prezentacji multimedialnej. Gdy mamy przekazać coś pracownikom, także korzystamy z formy prezentacyjnej. Ponadto często wykorzystujemy także Internet, smart fony, telefony. Niekiedy też – radiowęzły. Korzystanie z tych „dobrodziejstw techniki i cyfryzacji” ma nie tylko ułatwić, usprawnić i przyspieszyć komunikację, ale też spowodować, że będzie ona bardziej klarowna, przejrzysta, a co za tym idzie – również skuteczna. Nie ulega jednak wątpliwości, że, aby dobrze wykorzystać multimedia, trzeba mieć jakiekolwiek pojęcie o ich funkcjonalności, a także chociażby podstawowe umiejętności z zakresu ich obsługi. Warto więc przyłożyć się do tych kwestii, a może nawet postarać się o jakieś szkolenie z tego zakresu? Na pewno okaże się przydatne, bo czas pokaże, że umiejętności podczas takiego szkolenia nabyte wykorzystywać będziemy nie raz. Im szybciej i dokładniej się do tego przyłożymy, tym więcej profitów z tego uzyskamy.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.