Marketing i informatyka we współpracy

Coraz częściej same narzędzia informatyczne w oderwaniu od świadomości oczekiwań konkretnych klientów i ludzi nie dają zbyt wiele. Oczywiście informatyka nadal może przysłużyć się wielu firmom. Dzisiaj praktycznie niemożliwe jest istnienie na rynku bez posiadania własnej strony internetowej. Niektóre branże jak gastronomia czy usługi nie potrafią wręcz istnieć bez stron www. Ale w przypadku tak banalnych działalności, na stronie wystarczy umieścić cennik, mapę dojazdu i jakieś podstawowe informacje o sobie i swojej firmie – bo klient przeważnie jest zdecydowany. Ale istnieje też wiele firm, które bardzo chcą dostać się na rynek konkurencji internetowej i zawalczyć o nowego klienta metodami bardziej zaawansowanymi. I tutaj pomocni okazują się nie tylko informatycy doświadczeni, którzy będą potrafili zbudować wszystko zgodnie z najdziwniejszymi nawet zachciankami zleceniodawcy. Ale jednocześnie niezbędne jest dokonanie bardzo dogłębnego nadzoru pod względem marketingowym. Na ludzi można wpływać, także w przypadku witryn www, na dziesiątki różnych sposobów i nierzadko sami informatycy jako narzędzia do budowy strony nie mając takiej wiedzy nie potrafią do końca stworzyć dzieła idealnego. Współpraca dobrego zespołu specjalistów od wizerunku z doświadczonymi projektantami stron www zawsze jest bardzo owocna.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.