Komputer w twojej agencji reklamowej

Jeżeli jesteś właścicielem agencji reklamowej, której zadaniem jest tworzenie billboardów reklamowych z pewnością docenisz walory dobrej grafiki komputerowej. Najczęściej spotykanym błędem podczas konfiguracji studia reklamowego, jest inwestycja w komputery przenośne, laptopy. Po co Ci laptop, którego nie będziesz mógł wyposażyć w lepszą grafikę w momencie gdy sytuacja będzie tego wymagała a skazany będziesz na wymianę całego komputera po znacznie wyższej cenie? Ponadto duży komputer stacjonarny to również komfort i wygoda oraz chcąc nie chcąc, zawsze lepsze osiągi i mniejsza awaryjność sprzętu. Jeśli nawet zdarzy się awaria, na przykład modułu graficznego, możemy bez trudu ja wymienić rozkręcając kilka śrub, wyjmując grafikę ze slotu i zakładając nową. Co począć z laptopem, który najczęściej grafikę ma zintegrowaną z płytą główną? Tak więc podstawowa zasada, komputery przenośne są dobre do biura lub na wczasy. Ewentualnie do domu. Z pewnością jednak przysporzą nam dodatkowych problemów jeśli myślimy o wytężonej pracy z grafiką w agencji reklamowej. Tworzenie dużych grafik, wymaga ogromnej mocy obliczeniowej procesora, który lubi się przy tym bardzo mocno nagrzewać. Miejcie Państwo na uwadze, że komputery przenośne, są małe, zamknięte a dostęp do ich wnętrza w przypadku awarii jest bardzo utrudniony. W większości przypadków, nawet drobna awaria, oznacza serwis i przestój w pracy.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.