Dyktuj własne warunki

Czy kiedykolwiek będziemy mieli możliwość zdecydowania o tym, w jakiej formie mają nam zostać dostarczone usługi multimedialne? Trzeba przyznać, że rynek multimediów rozwija się w ogromnym tempie i być może w bliżej nieokreślonej przyszłości to my będziemy dyktować dostawcom multimediów warunki, na jakich chcemy korzystać z oferowanych przez nich usług. Obecnie zamawiając na przykład telewizję cyfrową zmuszeni jesteśmy do wyboru oferowanych przez dostawców pakietów. Jeżeli zależy nam na jednym kanale, którego akurat nie ma w pakiecie, na który jesteśmy skłonni się zdecydować, mamy dwa wyjścia. Pierwsze to rezygnacja z interesującego nas kanału, drugi wykupienie pakietu wyższego, oczywiście automatycznie również droższego. Podobnie rzecz się ma przy wyborze Internetu mobilnego – w kolejnych abonamentach mamy ograniczony pakiet przesyłanych danych oraz określoną przez dostawcę prędkość przesyłania. Czyż nie byłoby cudownie, gdybyśmy mogli sami stworzyć sobie wymarzony pakiet kanałów telewizyjnych, złożony tylko z interesujących nas pozycji? Niestety nadawcy wzbraniają się przed tym rozwiązaniem i bronią pakietów, chociaż badania prowadzone wśród klientów jasno pokazują, że nie są oni zwolennikami pakietyzacji. Zdaniem operatorów pakietyzacja przynosi korzyści klientom, pozwala bowiem na obniżenie cen.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.