Marka Apple jest najbardziej pożądaną marką na świecie. Każdy chciałby mieć choćby jeden gadżet z charakterystycznym jabłuszkiem na obudowie. Nie ważne, czy jest to ipod, ipad czy luksusowy laptop, ważniejszy jest prestiż marki. To właśnie na fali tego prestiżu firma wypuściła na rynek iPod touch, która z wyglądu przypomina odtwarzacz mp4. Sugeruje się, że już ponad 100 milionów użytkowników na całym świecie może pochwalić się posiadaniem tego produktu firmy Apple. Początkowo iPod Touch skierowany był wyłącznie do miłośników muzyki, którzy chcieli czegoś więcej niż tradycyjnej mp3. Z czasem jednak produkt ewoluował w urządzenie wielofunkcyjne. Dziś produkty te wzbogacone są w wi-fi oraz Ios – nowoczesny system operacyjny. Nikogo już to nie dziwi. Ipody touch firmy Apple miały swój debiut w 2007 roku i bardzo szybko stał się hitem. Od tamtej pory produkt znacznie się zmienił – głównie rozdzielczość i jakość ekranu. Co jest wynikiem tak wysokiej sprzedaży? Nie do końca wiadomo czy jest to uwarunkowane wysoką jakością czy popularnością marki Apple. Nie do końca wiadomo, ale jedno jest pewna. Strategia marketingowa firma Apple stoi na najwyższym poziomie i nic nie zapowiada, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Najtańszy ipod marki Apple można nabyć już za 219 złotych, co wydaje się być świetną ceną w porównaniu do jakości.
Apple iPod Touch

